Sammanfattning

Inget inlägg på bloggen på hela helgen (nästan) så då tänkte jag sammanfatta helgen (och idag) litegrann både hur den varit för mig själv och för resten av omvärlden.

Personligt
Kom tvåa i en poker-turnering med 8 spelare, vann 100 spänn = Bra, inte mycket till vinst men det är alltid kul att gå långt i turneringar. och hundra spänn är hundra spänn.

Jobbade på lördag = Bra,  11-15 är en guldtid att jobba, behöver inte gå upp så tidigt + 3 timmars 100%-ig OB-tillägg.

Jobbade idag = Dåligt, började kl 7, riktigt jobbigt, jobbade dock bara till 15.

Drog en visdomstand = Dåligt, har ingen tandläkarskräck eller så och själva tanddragandet gick bra. Men när dom skulle bedöva mig missade dom en gång och träffade ett blodkärl i käften vilket innebär att jag får gå med en jättebula på höger kind nu.

Allmänt
Svullo död = Som jag sagt tidigare, inget fan av herr Dubois men jävligt tråkigt ändå

Gävlebocken nedbrunnen = Bra, slipper jag åka ner och fixa biffen vilket jag kännt mig skyldig att göra om ingen annan gjort det

Agnes vann Idol = Bra, har jag ju sagt tidigare

Jaja det var en liten summering av helgen i fortsättningen ska jag försöka vara lite mer produktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback