Vad händer?

Vad är det som händer egentligen? Jag skriver ju ingenting. Nåt är fel. Måste skriva nåt nu iaf. Vad har hänt medan jag har varit borta. Ingenting egentligen. Har fått låna en gitarr så nu ska ja försöka lära mig lira och sen starta ett band och sen erövra världen.

Har börjat spela det nya strategi spelet the Movies. Inte spelat så mycket men det verkar ganska kul. Fast man borde få vara med involverad i själva filmandet.

Roligast i gårdagens 100 höjdare! Fadde försöker få kontakt med sina grannar. Sannslöst roligt. Sen är ju klippet med Linderborgs en klassiker

Har precis sett igenom båda säsongerna av the Office igen. Helt klart den roligaste/bästa otecknade (för att använda ett hederligt gammalt lågstadie ord) serien som någonsin gjorts. Ricky Gervais är ett geni. Måste köpa julspecialavsnitten på DVD as well.

Har precis börjat se igenom säsong 6 av The Simpsons igen. Helt klart den roligaste/bästa serien alla kategorier som någonsin gjorts. Matt Groening är ett geni. Måste köpa säsong 7 när den kommer.

Har bara några körlektioner + uppkörning + teoriprov kvar sen är körkortet klart. längtar lite grann iaf.

Nu har jag iaf skrivit nånting. måste skriva mer

Kommentarer
Postat av: Mikkeljenny

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback