ostn, who?

nu känns det som det skulle vara på sin plats med en liten, liten presentation av mig själv. Det blir i en urtråkig uppstaplingsform men whatever.

Namn: Ostn
Bor:Övik
Ålder: Jag borde ha tagit körkortet och jag får snart gå på systemet
Gillar: Film, musik and such and such
Gillar inte: Symbolen för att man kan se ett program med text på SVT (fruktansvärt gräslig), Rod Stewarts "American Songbook" -epok (är inget Stewart-fan egentligen men detta får en att kräkas), Jättemålchanser i fotboll som sumpas och som någon sekund senare visar sig vara avvinkad för offside, radiokanalen Lugna Favoriter och krig å svält å sånt ska man väl också säga så man inte får skäll.
Lyssnar ofta på: Hårdrock, Metallica, QOTSA m m
Ser ofta på: Roliga komediserier (simpsons, seinfeld, office) och bra filmer (det mesta utom majoriteten av Hollywood-action och fåniga romantiska komedier)
Detta skulle jag göra om jag fick ha helskägg för en dag: Röka pipa tills jag fått en släng av lugncancer.

För övrigt tycker jag hatt ska bli mode igen.

om nån undrar så är Ostn norrländska för osten

Kommentarer
Postat av: Turken

Haha Ostn!
Grym sida. Ha de, så snakkes vi!

2005-11-21 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback