Årets otroligaste, men mest intressanta, rykte

Läste på aftonbladet.se idag att Ozzy kanske kommer till Hultsfred 2007 men inte bara han utan även (drumroll) Metallica. Jag har nog tänkt åka på festivalen i Småland ändå men visar det sig att mitt favorit heavy metal band kommer dit ja då e de klart å betalt. Men att Metallica skulle komma till Hultsfred är dock inte så troligt tror jag. Detta med tanke på att dom nu i Januari ska påbörja inspelningen av deras 9:e studioalbum som ska släppas i slutet av 2007 om allt går som planerat att dom trots det ska köra en Escape from the studio-turné som dom ju gjorde i somras känns högst osannolikt men jag tackar inte nej om så skulle vara fallet.

Kommentarer
Postat av: Hugoalvilde

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

Postat av: Hugoalvilde

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-03-25 @ 18:14:08
URL: http://hugoalvilde.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback