Börja sup, James

Jag har diverse Metallica-konserter på datorn och faktum är att James Hetfield var bättre när han var full. Man märker det mest på att han alrdig svär under mellansnacken nu för tiden vilket, även om de låter lite fånigt, jag inte gillar. Som till exempel under konserten på Ullevi 04 håller James på att glömma bort att dom ska spela Sad But True då låter det så här "That was kind of screwed up, we almost missed a whole song". Så skulle det inte låtit för 5 år sen, alltså pre-rehab. in fact så lät det så här i Globen 99 inför Of Wolf and Man "Hello Stockholm. It's good to fucking see you again. You always make Metallica feel good here, you know, so we're gonna make you feel good. We are Metallica and this is what we do best, motherfucker"
Som sagt jag vet att det låter lite löjligt men jag vill ha den svärande James tillbaka så börja sup, James.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback