dan före dan före... Well you get the point

Bara ett par dagar kvar till jul och det är la alltid härligt med jul. Kunde ju iaf fått varit lite snö iofs, det snöade en del i förrgår men det töade bort igår. Såg att det på vissa håll i Sverige skulle vara varmare på julafton än vad det var på midsommarafton 98. Enough about the weather vad önskar jag i julklapp då? Bara filmer (nån skiva och nån bok också och ett "film-TP") lite tråkigt men det är det jag vill ha och kommer köpa ändå i framtiden så det är ju bättre jag får det än nån grej jag inte vill ha som bara kommer stå å samla damm. Dom filmer det handlar om är bl a; Good Night and Good Luck, Blade Runner, Dog Day Afternoon m fl och en del boxar som t ex De två kvarvarande futurama-boxarna och de tre resterande Akira Kurosawa-boxarna, jag har de två första i båda dom serierna. Jaja hoppas jag får nåt av det här då är det en god jul för mig iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback