Fylleblogg #2

Vissa verkar ha ett behov att jag ska fylleblogga (bl a en som jag hoppas inte fyllebloggar ikväll :P) so this one is for you.

Ja vad ska man säga om juldagen. Trängsel i kön som nästan kan likans med de främsta raderna på en metallica-konsert, men slutligen kom till en point of no return och man hade ju redan betalat för biljetten så de va bara å hålla andan i typ en halvtimme å ta sig in. Och när man kom indå?! Ja mycket folk och så ganskajobbigt if you ask me och man hade ju hunnit nyktra till i kaoset (kön alltså) så de va bara in å svepa några drinkar så man va igång igen men då va de ju inte så mycket tid kvar å leka på. jaja vann några hundra på blackjack iaf så jag tror jag inte gick så mycket back på kvällen. Nu hoppas jag på en rolig hemmafest på nyår istället or I'll get my own party with black jack and hookers. In fact forget about the party.

PS 1 de sista va ett citat från Bender i Futurama
PS 2 nu blir de Seinfeld å dillchips, ha de bra alla
PS 3 nu verar fyllehickan komma också. Jävla skit

Kommentarer
Postat av: Oscar the allmighty

Tack, den värmde.

2006-12-26 @ 22:27:12
Postat av: Trondzara

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback