Tradition is the illusion of permanance.

Det har börjat bli en vana att summera helgen så varför bryta ett vinnande koncept....sa jag vinnande? Anyway:

Fredagens idol har jag ju redan sammanfattat så jag går direkt på lördagen och Lördag har ju som vanligt nu på slutet inneburit fest. Igår var inget undantag. Förfest hemma hos mig med några gamla klasskompisar (vem rörde min bas så den blev helt out of tune?). De var kul. Sen var det platinom som gällde och det var väl som vanligt. Summa sumarum så var gårdagen som vilken utekväll som helst. Hände egentligen ingenting värt att nämna. Nu ser jag fram emot hemmafest nästa helg hos en polare som varit in the land down under, det har han lovat iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback