Bokrea

Bokrean har ju startat och men jag brukar inte bry mig allt för mycket. Inte öfr att jag inte gillar att läsa böcker men jag brukar ha svårt för hitta böcker som jag vill läsa. Men idag hittade jag faktiskt tre böcker på Akademi Bokhandeln.

1. Nostradamus Profetior - En bok med många av Nostradamus (en kille på 1500-talet som sa sig kunna se in i framtiden, läs mer
här) profetior där han bland annat förutspår båda världskrigen, månraketer världens undergång och andra härliga grejer. Kan nog vara intressant

2. Två Nötcreme Och En Moviebox - Filip Hammars & Fredrik Wikingssons, förhoppningsvis, roliga bok om hur de var att växa upp i Sverige på 80-talet

3. Dumskallarnas Sammansvärjning - Komedi skriven av John Kennedy Tooles. Beskrivs så här på baksidan: "Fet, lat och stridslysten och med en omättlig aptit på popcorn, varmkorv och B-filmer - sådan är Ignatius J. Reilly, hjälten i denna moderna klassiker". Kan nog vara rolig läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback