Superbowl XL

40:e superbowlfinalen gick av stapeln inatt. Pittsburgh Steelers knäckte ju som väntat Seattle Seahawks med 21-10. Imponerande dock av Seattle att ta sig till final efter en tuff säsong med många skador och.....nä allvarligt talat jag har ingen aning om nånting när de gäller amerikansk fotboll. Det är lite kul här i Sverige när det gäller Amerikansk fotboll, man hör inte ett knyst under hela säsongen sen helt plötsligt är de superbowl. Men trots mitt obefintliga NFL-intresse hade jag verkligen lust att bänka mig framför TV:n och se nattens final. Hade det inte varit för att den räckte till kl 5 på morgonen och jag skulle upp å jobba idag så hade jag gjort det. Nu får jag ladda till Superowl XLI istälelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback