Veckans låt v.7 (data-trubbel)

Har vait utan dator hela veckan efter att hårddisken bland annat tagit skada av onödiga mängder damm. Som tur var slapp jag tappa alla filer på datorn (vilket hände för inte så länge sen) men jag måste ju installera om dom flesta programmen. Well well där har ni orsaken till min frånvaro på bloggen men nu är jag tillbaka och jag tänkte börja med veckans låt som alltså är två dagar försenad.

Vinnare:

Queens of the Stone Age - Tangled Up In Plaid

Också vinnare fast inte lika mycket:

In Flames - Come Clarity
Queen - Under Pressure
Elton John - Bennie And The Jets (bara för att organisten i hockey-arenan på OS kör den i spelavbrotten. coolt)
The Slaves - Suicide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback