2006

Nytt år, nya möjligheter, eller nåt.

Vad ska man då börja med att göra på 2006. Varför inte blicka tillbaka på 2005 som brukligt är vid denna tid på året. Film-året 2005 var väl hyffsat. Jag märkte iofs att jag inte sett så mycket film från 2005 men av dom jag sett är väl Star Wars III och Sin City bäst. Batman Begins var däremot en besvikelse, jag hade väldigt höga frväntningar på den. Musik-året kan jag inte säga så mycket om heller men Queens of the Stone Age släppte ju en skiva så den var väl bäst tätt följd av Green Day och Kent. Men som sagt har jag inte lyssnat på så mycket ny musik utan det har mest handlat om gammal musik som är ny för mig. I övrigt har de väl varigt som vilket år som helst....nästan. Tog ju studenten i våras vilket innebär att det inte blir nå mer skola....än på ett tag iaf. Annars har det som sagt varit som vanligt, some ups and downs. Året avslutades så klart med en fest. Jag var förkyld så det blev en nykter afton, bland dom första gångerna jag är nykter på en fest, men det var faktiskt trevligt ändå. Och varför skulle det inte va det egentligen.

VAd har man då att se framemot. Förhoppningsvis släpper Metallica ett nytt album, det är ju sagt så iaf. Fotbolls-VM så klart, eventuellt ska jag å pappa se nån match på plats om man får tag på biljetter. Men först är det ju vinter-OS.

Jaja god fortsättning på det nya året.


Kommentarer
Postat av: Oscar the allmighty

Varför blev inte nattens höjdpunkt nämnd för(förutom 00.00 slaget då)??? Den 1/1 00.05 döptes båten som står efter sundvägen till Idol agnes, eller vet inte om det räknas kanske halvt, kanske bara Idol. Hur som helst listas det för mkt så här års, tyder på att för många killar har för mkt fritid. Gott nytt år allihhop

2006-01-05 @ 21:00:48
Postat av: ostn

Förlåt oscar. How could I forget. Men som sagt den vart ju inte riktigt döpt dessutom hände det ju 2006 så technically hände de ju inte i fjol.

2006-01-05 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback