Ett av världens mysterier

Ni har säkert stött på dom här tävlingarna som olika tidningar har där man får se en bild med pratbubblor och man ska skicka in vad personerna på bilden säger. Ok idé, eller nja egentligen inte, men det spelar ingen roll. Det som spelar roll är vinnarnas förslag. 999 gånger av 1000 är dom totalt usel och det finns inte minsta tillstymmelse till humor. Men vad är då mysteriet med hela alltihop. Jo, de jag undrar över, och antagligen (läs förhoppnigsvis) många med mig, är detta. Hur dålig är dom alternativ som inte vann, jag menar det måste väl alltid finnas nån som är bättre än vinnaren. Möjligen är det väl så att det typ bara är 3 som skickar in men vem vet. Om någon som läser detta brukar plocka ut vinnare till såna här tävlingar, eller känner någon som gör det så hör gärna av er. Ni andra får väl göra som jag och grubbla över detta mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback