TV-priset

Dags att rösta på Aftonbladets TV-pris

Här är mina röster:

Bästa sportprofil: Glenn Hysén (Blev en hjälte efter sin insats i FC Z) 
Bästa kvinnliga tv-personlighet: Anna Mannheimer (För att hon leder den enda frågesporten om film) 
Bästa manliga tv-personlighet: Fredrik WIkingsson (Egntligen bör man ju få välja Filip också. Tycker att Fredrik är ett strå vassare) 
Bästa kvinnliga skådespelerska i tv-program: Ann Petrén (Inte för hennes serie kvalster utan för det jag sett henne i tidigare)
Bästa manliga skådespelare i tv-program: David Dencik (Fantastisk som Lasermannen)
Bästa nyhetsankare: Peter Lindgren (Han på TV4)
Bästa svenska program: Grattis Världen (Filip&Fredriks säregna reseprogramm. Helt enkelt det bästa)
Bästa svenska samhällsprogram: Uppdrag Granskning (Mest för att Josefsson är rätt cool)
Bästa svenska barn/ungdomsprogram: Myror i Brallan (aldrig sett men Leksell verkar cara en schysst prick)
Bästa livsstilsprogram: Roomservice (programmledarna brukar vara rätt roliga dom få gånger jag ser programmet)
Bästa humorprogram: 100 Höjdare (Har nog aldrig skrattat så mycket åt ett svenskt program nån gång)
Bästa dokusåpa: FC Z (utan konkurens)
Bästa utländska program: Lost (Känns mer aktuellt än Simpsons, annars slår det ju allt)

Så här tycker jag iaf. Sen hur ni röstar i har ju inte jag med att göra men jag hoppas att ni lägger någon röst på något av Filips & Fredriks program.

Kommentarer
Postat av: Taraldvilde

Very well done site! Please keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback