Hat-trick i Metallica-konserter

I min eufori över att fått tag på Metallica-biljetter så slängde jag ihop några ord tidigare idag. Nu tänkte jag skriva lite mer om det hela. Metallica ska alltså ut på en mini-turné som går under namnet "Escape from the studio '05" (dom gjorde nåt liknande med samma namn 95). Turnén, som redan har börjat med några spelningar i Sydafrika, kommer innehålla spelningar i bl a Tyskland, England, Italien och framförallt Estland till vilken jag och några polare köpt biljetter. Detta blir alltså tredje gången jag får se Metallica live. Första gången var i Globen 1999, andra gången var 2004 på Nya Ullevi också nu i Tallinn, Estland. Förhoppningsvis blir det en fjärde gång på den förmodade världsturnén som troligen kommer efter nästa skiva. Men just nu väntar en näst intill outhärdlig väntan till den 13 juni och Metallica.

35226-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback