Dagen efter

Märkte att jag hade bloggat inatt i fyllan...Inte bra, måste nog skaffa alkolås på datorn. Det var iaf mycket kul igår. Inte så mycket folk ute som det brukar ha varit dom senaste helgerna vilket jag tycker är ganska skönt. Och inte va jag bakis imorse heller, så de var helt enkelt en top notch fest.
Jag kvicknade till i morse vid 7 och satte igång TV och såg Postis Per på fyran. De va kul å se min gamla favorit. När jag va liten älskade jag Postman Pat (som det hette på den tiden innan nån idiot kom på att dom skulle ersätta engelska originalnamnet med Postis Per) men då hade jag ingen aning om att han var en sån hejare på fotboll som han visade sig vara i morgonens avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback