Fugelsang, för fan!

Alltså imorgon är det bara en vecka kvar till vår svenske astronaut Christer Fugelsang ska upp i rymden. Bara en vecka kvar innan nåt oförutsett ska hända som gör att hans rymdfärd skjuts upp ytterliggare en gång. För det måste ju bli så. Jag menar hur roligt blir det om han åker. 14 år har han väntat. Under 14 år har han fått besked om att han äntligen ska ut i outer space utan att det blivit något. Klart det är jättekul för honom att äntligen få sin dröm uppfylld (kanske) men hur kul är det för oss andra som tycker det är lika roligt varje gång Christer fått gå hem me svansen mellan benen när det är T minus 30 seconds. Om han nu får åka vem ska man då skratta åt. En sak är säkert, man kan inte skratta åt Sverige iaf som äntligen fått ut en människa i rymden. Men jag hade hellre sett nån ung pålägskalv gått förbi Fugelsang åk fått åka före.

PS. Det är inget personligt mot Christer Fugelsang utan jag tycker bara hans astronautkarriär är väldigt komisk. Jag önskar Christer all lycka i framtiden, må den utspelas i rymden eller kvar på jorden.

Kommentarer
Postat av: Oscar the almighty

Det är sånna som Fugelsang, som är potentiella Dart Vaders. för en mer utförlig förklaring kontakta den allsmäktiga

2006-11-29 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback