Helgen

Det har varit en bloggfri helg, så varför inte summera den samma.

På Torsdagen gjorde jag radio. Vi har hållit på med det på skolan och i torsdags hade vi delats upp i 5 grupper som gjorde varsitt halvtimmes-programm. Min grupp gjorde ett programm om rockmusik och jag var programmledare. Så jag satt och intervjuade en gäst under större delen av programmet. Lite nervöst va det men det underlättade att gästen var en kompis till mig.

På Fredagen sändes programmet i öviks närradio. Jag tycker det vart helt ok. Några småmissar men jag tycker ändå vårat nästan va det bästa av dom fem programmen som våran klass gjorde. Annars hände inte mycket på fredagen.

Lördag va det fest. Klassfest närmare bestämmt. Vi körde singstar hela förfesten. Jag gjorde riktigt bra ifrån mig på David Bowies Life On Mars och Johnny Cashs Ring of Fire gick också helt ok. Sen gick vi ut alldeles för tidigt (jag som precis skulle köra Enjoy the Silence) och jag hatar att gå ut tidigt. Runt tolv är perfekt då hinner man inte bli less.

Idag var jag hos min syster i Umeå å firade farsdag. Jag köpte filmen Kramer mot Kramer till min far, han gillar Dustin Hoffman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback