slut på helgen

Fredag: Party. Förfest med klassen vilket innebär Singstar. Förlorade på Life On Mars denna gång mot livetpaminpinne.blogg.se. Jag vann förra gången så de står 1-1 och de blir avgörande nästa gång. När väl förfesten va slut (alldeles för tidigt) så var de dags att dra vidare. Sen kom jag inte ihåg så mycket mer...eller jodå men det mesta e ganska dimmigt från kvällen. Jaja mycket folk va de iaf (har jag för mig) men de va 200-dagars så de va mest ynglingar ute, but who gives a shit. När jag kom hem så skulle jag bestämt se Terminator 2. Såg kanske 10 minuter sen slocknade jag, but whaddya gonna do.

Lördag: Inte det minsta bakis faktiskt, jag var fortfarande en aning berusad på morgonen dock. Smällar man får ta. Sen var det barndop som gällde. Min systerdotter Thyra skulle få lite vatten på sig. Det var 2 år sen jag va i en kyrka senast och under de två åren har jag gått från passiv kristen till ateist så det kändes lite...jag vet inte.....annorlunda. Anyhoo, jag filmade hela spektaklet. Lite halvslarvigt kanske men jag fick me de vesentliga iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback