WTF!?

Vad är detta? Ett inlägg i ostns blogg? Jo så är det, tänkte försöka dra igång bloggen igen. Funderade på att starta en ny nånstans först men eftersom den här fans kvar så vart jag plötsligt rätt lat och fortsatte här i stället.

Såg att det var lite drygt ett halvår sen som jag skrev senaste inlägget så jag tänkte sammanfatta detta halvår ganska snabbt:

*Har fyllt 20 år (maj)
*Var på Metallica i Estland i juni, grymmt som fan, framförallt Fade To Black och Orion
*Fotbolls-VM (oj vad längesen det känns) Hejade på Italien efter kvartsfinalen så jag fick som jag ville till slut. GLI AZZURRI!!
*Har börjat plugga igen. Medieutbildning i Övik.
*Har utökat min DVD-samling ganska mycket. Har nu ca 170 filmer + ca 20 Tv-serie-boxar
*Köpt en bas. Har spelat i ca en månad och börjar kunna en del låtar nu bl a For Whom The Bell Tolls
*Köpt en ny mobil som man kan ha en massa musik på
*Fått ett nytt favoritband: The Mars Volta. Bättre grupp finns inte. Lyssnar även på At The Drive-In
*Blivit moderator på ett forum
*Blivit moderat (visste inte vad jag skulle rösta på men diverse internettest styrde mig mot höger)

Ja de är de jag kommer på. Men let's leave the past behind us and look forward. Ska bli kul att se hur länge jag håller bloggen vid liv den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback