# 562

Jag har ju nämnt tidigare att jag har en ny lägenhet and well kanske ska utveckla lite. Jag har alltså flyttat den senaste helgen till en studentlägenhet (med nummer 562) mitt i stan. Särskilt stor är den väl inte men 23 kvm me eget kökspentry är fullt tillräckligt för mig, skönt att få ha något eget bara plus att de är närmre till skola och ev jobb and whatnot. Som sagt så "snor" jag trådlöst bredband från någon, gör så tills jag får hit andra datorn, det känns lite tomt utan all musik på datorn. Anyways så börjar man känna sig lite som hemma efter 2 fyllenätter och en riktig natt här and I think everything's gonna be aaallllright.

Kommentarer
Postat av: Ingeragna

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback