Gnällspiken har talat igen

Anders, 10 år, var i farten i samband med Sveriges landskamp mot Nordirland i veckan med ett härligt uttalande. Idag var den lille gnällspiken framme igen under ett inslag om Elfsborg så visade dom bilder från en träning där Anders hade gått av planen utan anledning varpå följande konversation (på ett ungefär) mellan Anders och Elfsborgs tränare Haglund utspelade sig:

Haglund: Vart tog du vägen?
Anders: Jag gick av en stund.
Haglund: Varför det?
Anders: Jag vart förbannad.
Haglund: Går man av planen för det?
Anders: (tystnad)
Haglund: Tänkte väl det.

Kommentarer
Postat av: Hooba

Sluta klaga på Anders Svensson annars blir jag lessen!!!
P.S Min gud käkar tacos i Borås !!!!!!!!

2007-04-02 @ 12:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback