Home Entertainment

Hakde på ett sånt där erbjudande från Home Entertainment som kommer lite nu då, köp 5 filmer betala för 1. Visst man måste köpa två filmer under ett år men 7 filmer för 3 kan man ju klart leva med. Jag valde 3 filmer och min far valde 2. Dessa valde jag:

Babel
Borat
och
Little Miss Sunshine

Jag fick alla utom Babel igår eftersom den inte släpps förrän imorgon eller nåt. Jag har redan valt ut dom filmer jag "måste" köpa för att uppfylla mina krav nämligen Everything is Illuminated och Brick. Dessutom fick jag en biobiljett på köpet. Nu är ju bara problemet att det nästan aldrig går några bra filmer i denna stad (Inte ens 300) så jag får väl gå å se Mr Beans semester...not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback