planera aldrig för man blir bara besviken om det inte blir som man tänkt sig

Så här skulle dagen se ut för min del:

sova länge, handla sprit och mat innan Bajen-matchen, se Hammarby-Trelleborg kl 16, äta mat, hockey-förfest någonstans med Modo-LHC, utgång.

Så här har min dag sett ut och kommer eventuellt se ut:

väcks halv 11 av att någon på jobbet (ICA) ringer pga magsjuka och vill att jag ska hoppa in, handlar öl på väg till jobbet, jobbar från 11 till 16.15, ser andra halvlek av Hammarby-Trelleborg, får veta att jag inte kan komma på hockey-förfest, går å köper nåt att äta, sitter hemma å ser hockeyn själv, ser kanske nån film eller nåt.

Och det är därför som jag oftast tar dagarna som kommer och inte planerar så jävla mycket. Nu hoppas jag bara att jag hittar nån hockey-förfest ändå så man får gå ut å festa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback