A fylleblogg for Em

this one is for you :P

nu har jag spöat hoobish i alla låtar som finns på Singstar Legends (så jävla lätt). Sen han jag vara över till min goa granne å se lite robot wars och nu sitter jag hemma hos mig igen å ser robot wars å lyssnar lite på muzzik, det är väl kul.
Annars så var de jag å hoobish som drack lite öl här hemma hos mig sen vart det Framstjärts-baren där vi träffa lillper å purran, the old bjästa-gang åreförenat de va skoj. Sen skulle vi till Plattsidoodle men det vart som inte så, inte ens lite blackjack fick man, och inte ens lite fyllemat. Så nu har jag ett litet dillemma; ska jag fixa en burgare eller lite popcorn? ja vi märker väl

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag känner mig hedrad ;)

Postat av: Jay

Robot Wars kicks ass!

2007-08-19 @ 19:24:13
URL: http://yooohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback