dagen

Det var dags för skola igen vilket innebar att det var uppstigning kl 9 (well vaknade kl 9 iaf låg å drog mig ett bra tag sen). Eftersom typ halva klassen bor på samma ställe numera så gick vi i samlad trupp, eller tja vi 6 som bor i detta hus iaf, runt 20 i 10. Innan vi gick kollade jag ut en snabbis å tyckte de såg rätt kallt ut så jag tog jackan på mig. När jag kom ut insåg jag att det var ett mycket bra val. Satan va kallt det var, å regn på det (gillar ju regn i vanliga fall men inte när det bara är typ 10 plusgrader å morgon). Efter att ha gått å hackat tänder hela vägen till skolan så känndes de gött å bli bjuden på lite frukost där iaf. Efter det gick vi genom årets schema (känndes som en evighet) och var och en berättade om sina praktiker i våras (känndes också som en evighet). Sen när vi va klara med det runt 2 kanske så var det bara å traska hem i skräpvädret igen.
Väl hemma så tog jag det lite soft med siktet inställt på att städa lite senare (det behövs tro mig). Han inte så långt innan grannen
dennis frågade om jag ville hänga me på kebabhouse å käka, "Hmm" han jag säga innan simon kom å knackade på dörren å de va dags å gå, ytterligare en sväng i regnet alltså. Det vart "the usual" för mig, kebab me strips å bearnaise. Vi tog me maten hem till simon, som bor en våning upp, för han ville visa sin nya soffa. Så vi satt där och åt, kollade på nya soffan, spelade ukulele, försökte få igång GTA 2 via windows xp på hans mac (det sista gick åt hellvete). Sen vart jag törstig så vi drog på Hemmakväll (f.d. Videoteket) för å köpa cola (som kostade mycket), ännu en promenad i regnet alltså.
När vi kom därifrån så åkte simon upp till fjärde våningen medan jag å dennis skulle komma senare efter att ha ställt undan våra drycker men då träffade vi elin å hennes roommate frida som satt å såg på tv i "sällskapsrummet" utanför min, dennis å elin/fridas lägenhet. Vi vart kvar där å ringde ner simon istälelt. så då satt vi där å gjorde ingenting typ i nån timme.
Så om man ska summera lite så har de varit en regning dag där jag inte accomplished anything men hade skoj ändå

se där ett långt tråkigt vad-har-jag-gjort-idag-inlägg. Aja måste väl bli nåt sånt ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback