fyllesamtal från fredag-natt

Kollade genom senaste uppringda nummer och hittade ett jag inte kännde igen. Kom då att tänka på en episod från fredagen. Jag och E satt utanför Max (kl va väl runt 1.30-2.00) där hon väntade på skjuts hem, sen kommer jag inte ihåg hur det hände som men jag ringde iaf upp ett nummer jag fick av henne. En tjej svarade och samtalet lät ungefär så här.

Tjejen: Hej
Jag: Hej, är det Leif?
T: Nej det är (namnet har jag glömt)
J: Jaha vart kommer du ifrån då?
T: Ånge
J: Å fan, var du å kolla på Samuel Påhlsson och stanley cup bucklan igår?
T: Ja
J: Coolt
T: Ja de va coolt.
J: Jaja men hade bra hejdå.
T: Hejdå.

Så kan det gå ibland.

Kommentarer
Postat av: E

haha, kom inte heller ihåg va hon hette men det började iaf med att du skulle ringa killen ja surra med i skara..:P jag sa bara ett nr som du tillslut ringde även fast du visste att det var fel.. :P

2007-08-05 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback