Lite random thoughts så här på en lördag

Till å börja med; fredagen var riktigt trevlig. Jag och två tjejer jag jobbade med på ICA förra sommaren gjorde en repris på den sommarens personalfest då vi tre delade på en låda vin nån glömt kvar i affären. Ingen gratis sprit denna gång men lika trevligt iaf. Efterfesten (platsen för nattens fylleblogg) var också riktigt skoj även om cykelturen, då vi var tre personer på en cykel ett tag, gjorde mer ont än vad den gjorde nytta.

Idag då? Ja värsta bakfyllan på år å dar plus att jag håller på å bli förkyld. Låg å halvsov till kl 18 ungefär, sen vart de fotboll. Kvart i 8 klev jag iaf upp för jag fick lov å gå å köpa nå mat innan rivalen Hemköp stängde (fan va dyra dom är jämfört med oss, fick betala åtminstone 15 kr mer för dom 4 varor jag köpte än vad de hade kostat på ICA). Nu ska vi snart se om jag orkar äta nåt också.

Härligt att jag har Viasat Sport i lägenheten, nu kan man se Franska ligan som drog igång idag. Just nu: Valenciennes mot Elmander och Jon Jönssons Toulouse.

Vicks Fruity Fresh-halstabletter är riktigt goda, köpte med äppel-smak denna gång. Very nice

I couldn't care less about svensk basket men likt förbannat blir man jäkligt nöjd när man ser att U-19 tjejerna lyckas skrälla om och om igen i VM. Deras mål var att ta sig vidare från första gruppspelet, deras dröm var en kvartsfinal. Snart ska dom spela final mot USA eller Spanien. Coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback