ska jag ta å fylleblogga idag också?

Ok då, jag gör väl det då.
Det kunde blivit riktigt skoj ikävll men det vart riktigt dull istället, eller nja så dull vart de ju inte rätt så kul va de faktiskt, men det kunde blivit skojigare. försökte först komma in på åleris men dennis är så jävla liten så de gick inge bra. så han å jag lämnade fyllehooba bakom oss å drog till platiplattan istället. där var det ju lite trevligt folk man kände men jajaja. fuck that liksom.
nu, så här en maxburgare senare. så sitter jag här (suprise, surprise) å funderar lite på vad som ska hända.....

Kommentarer
Postat av: Jay

Skulle alkohol förbjudas skulle matkedjorna nära på gå i konkurs ^^

Postat av: rikeman

liten dennis :)

2007-08-13 @ 13:47:58
URL: http://www.rikeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback