sova ut = huvudvärk

Eftersom vi var ut på olearys i onsdags och det var skola igår så vart det inte mycket sömn den natten vilket gjorde att man var gediget trött igår. Pga det så blev mitt Simpson-maraton mer som ett 200meters-lopp. Började kolla några avsnitt runt halv elva men det tog bara något avsnitt innan min briljanta hjärna hade lyckats lura min kropp att lägga mig ner i sängen så bekvämt som möjligt för att kolla på tv:n varpå jag somnade rätt fort. Jag tror det är första gången jag somnar innan midnatt på säkert ett par år iaf. Sen sov jag dock rätt oroligt, vaknade halv 3 första gången och sen typ var tionde minut mellan halv 6 och halv 7. När jag slutligen vaknade den tid jag skulle vakna så gjorde jag det me en jobbig huvudvärk och kännde inte precis för å masa mig till skolan.
Och här är vi nu.

Kommentarer
Postat av: Nikolaimolly

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback