The Simpsons Movie...igen (and a not so pleasent surprise)

Var på bio igår och såg The Simpsons Movie igen och den var nästan lika rolig denna gång och man la märke till några nya grejer denna gång. De flesta skämten var lika roliga denna gång, jag skrattar lika mycket varje gång jag ser Homer piska slädhundarna t ex. Förra gången gav jag den 10/10 men 9/10 är nog mer lämpligt så här efter andra titten.
Senare på kvällen tänkte jag se Mystic River som jag köpte för drygt en månad sen men inte sett än (sett den förut dock) men när jag skulle ta ut dvd-skivan så var det inte Mystic River som låg i fodralet utan...Lilo & Stitch 2. Jag lyckades iaf hitta kvittot till filmen så nu är det bara å dra på onoff å klaga. Istället såg jag Ocean's Eleven å den är ju alltid lika charmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback