Veckans låt v.33

Hade en av mitt livs bästa music-moments häromdagen. Stod och verkligen lyssnade på dom inledande 4 minuterna på denna låt som innehåller lite ljudeffekter och annat konstigt, men sen när låten började komma igång så höll jag på dö av rysningarna jag fick. Så bra var det. Låten jag pratar om är

The Mars Volta - Miranda That Ghost Just Isn't Holy Anymore

runner ups

Mastodon - The Wolf Is Loose
The Mars Volta - Rapid Fire Tollbooth
Rage Against The Machine - Bullet In The Head
Kanye West feat. Daft Punk - Stronger (fransk house + amerikansk hiphop, nåt för mig? Hell yeah)

Kommentarer
Postat av: Mariusklara

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback