Julen är över

Så var julen slut och den var trevlig som vanligt. På julafton var jag som sagt hos syster i Umeå och hade de mysigt, i julklapp fick jag filmerna Zodiac, Hard Eight och Half Nelson och även lite pengar och annat gött. I vanlig ordning så vart det Kalle Anka (bara jag får se kalle i djungeln så är jag nöjd egentligen) och även Karl-Bertil. Julmat vart det ju också såklart men ingen vört.
På juldagen var det först hemresa från ume för att sedan åka till Karin å äta lite mer julmat. Men ingen vört. Efter det så var det fest. Först förfest hos en kille som jag förfestade hos en gång i somras. Jag vart aningens för full pga en drink jag bjöds på som kanske innehöll 70-30 till spritens fördel. Jag fick dock tillåtelse att späda ut den efter några klunkar men den var ändå tillräcklig för att ge mig en redig fylla. Tror jag hade rätt skoj ändå faktiskt.
Annandagen var det mest lugnt med middag hos syster i bjästa, här fick jag bl a The Simpsons Movie i julklapp också. Ingen julmat denna gång och inte heller någon vört.
Summa sumarum så var det en stundom onykter men ständigt trevlig och vörtlös julhelg.


Kommentarer
Postat av: rikeman

inget vört, hur överlevde du? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback