Lönnmördare

Skrev häromdan att jag vill ha tv-spelet Rock Band, det är inte enda spelet jag vill ha. Assassin's Creed verkar vara sinnessjukt jävla bra och jag vill ha det så mycket. Just nu finns det bara till XBOX 360 och PS3 men det kommer till PC början av nästa år. Tyvär så är det galet snygg grafik så min gamla dator lär ju inte ens klara av att visa ikonen på skrivbordet. Så antingen får men väl uppdatera datorn eller skaffa en ny konsol, skulle inte ha nåt emot nåt av dom, inte bara för Assassin's Creed även om det lockar som fan.


Kommentarer
Postat av: Jay

Ja, Assasin's creed är man ju hur sugen som helst på!

Sitter ungefär i samma sits, datorn är väl inte dålig direkt, men fortfarande, en ny konsol behövs.
Tyvärr verkar det som att Sony förlorat Kriget litegrann mot Microsoft när det gäller Spel-licenser.
X-box 360 har tonvis med tunga speltitlar som endast kommer till den konsolen, t.ex storspelet Mass Effect.

Ps3 eller X-box 360?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback