Öl, Bowling, Guitar Hero och gay-videos

Grabbkväll ikväll, freaking sweet jue. Började me lite öl för mig, dennis, simon å lasse sen begav vi oss till Bowlinghallen för lite grym bowling. JAg va grymmast, iaf på första serien vilken jag vann och det var den enda serien vi hann spela färdigt så jag utnämner till bästa bowlaren ikväll.
Sen gick av nån anledning på Max för att köpa burgerinos, varför vet jag inte men de va la gott ändå. Vi käkade hos lasse men tog oss vidare hem till dennis ganska snabbt för mera öl kombinerat med Guitar Hero. Jag utnämner mig även, utan några som helst fuinderingar till bästa gitarristen ikväll.
Just nu sitter vi här å, tja, dricker öl och spelar GH3 lite sporadiskt samtidigt som Simon håller på att redigera sin senaste Gayvideo på sin macbook. För att se dom tidigare, klicka
här.
anyhoo back to the partay now

Kommentarer
Postat av: Punkie

Hahaha, störtsköna videos! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback