2 dagar senare...

Nu är de måndag igen och här sitter man i skolan förkyld som fan, jag skyller på lördagen. Speaking of which, efter lördagen och den senaste tidens fester har jag bestämmt mig för att bli nykterist. Åtminstone i 12 dagar. Jag ska åtminstone ta det lugnt i helgen, det känns som de kan behövas. Come to think of it, man kanske ska bli helnykterist. Visst, man (åtminstone jag) har roligare med alkohol i kroppen oavsett vad folk säger och jag kan leva med några blackouts och även eventuella bakfyllor men det jobbiga är den ångest och paranoida känsla att man med största säkerhet gjort ett complete ass av sig sjäv jag brukar få dagen efter. But than again, de e fan värt det. Huvudsaken man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback