Dagens citatt # 2

Skrev nyss en arg synpunkt, med mycket kärlek, till SJ:s hemsida. Det löd så här:

För någon vecka sen började en reklamkampanj "95". Jag trodde det skulle va en kampanj för något nytt och spännande men icke då. Det var för eran nya resepriser mellan GBG-STHLM för 95:-
Anyhoo det var en bra kampanj egentligen men det var förjävla trist atat det var SJ:s kampanj

PS 1: Kan ni skicka en rkmacka som plåster på såren, det skulle vara jävligt gott just nu.

PS 2: Jag skulle vilja avsluta med ett citatt: "Fan vad släckt det blev här"

PS 3: Jag skulle vilja hälsa till mamma & pappa.

PS 4: Jag hoppas som fan att ni svara på denna seriösa synpunkt

Peace Out

Tack på förhud

MVH

"Arg men ändå lättad och hyffsat ägd"

Kommentarer
Postat av: ToRLeIF

Fixa en räkmacka till mig oxå

2007-02-01 @ 09:36:02
Postat av: Victormia

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback