Dazed & Confused

ojojoj, 3 fester på 6 dagar = schliten som bara den. Senaste festen var, som ni som läst tidigare redan förstått, i går och den gick inte av för hackor. På förfesten ägde jag alla på Musik-buzz, och efter det så vart det o'learys och väl där så vart det väl åtminstone en för mycket. Eller egentligen inte men jag hade nog klarat mig lika bra utan den sista. Anyhoo, pricken över i:et var ändå efterfesten. Först Singstar (där jag också ägde alla) sen makaroner & korv (tack elin) och efter det var det dags för "Elins drinkskola, del 2". Del 2 innebar att jag hittade slutet på min drink från förfesten som jag inte hann dricka upp, den skulle jag nu svepa, kl var väl 20 över 2 eller så. När jag efter många om och men fick i mig drinken sa Elin "jag skulle fan spytt" varpå jag svarade "men inte jag. Sån är jag, jag spyr inte". Efter det yttrade jag mig några andra bevingade ord men det hade jag tydligen redan skrivit om i natt.
Anyways, nu blir det nog lugnt ett tag, eller åtminstone till imorrn då är det väl inte omöjligt att det blir fest igen. Å hemska tanke, men det är huvudsaken man har roligt

Kommentarer
Postat av: Elin

så ägd!!!!

2007-02-01 @ 23:00:49
Postat av: Mycoachtom

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback