En glad överraskning

Dom bästa överraskningarna är dom glada överraskningarna och den bästa glada överraskningen är när man upptäcker att man har mer pengar på kontot än vad man tror. Detta hände idag. Jag hade inte gjort ett kontouttag sedan typ innan jul eller nåt och pga ihärdigt festande och andra sätt att spendera pengarna trodde jag att jag inte hade speciellt mycket att leka på tills studiebidraget denna helg. Idag skulle jag dock ta ut pengar och fick en chock när jag tittade på minneslappen. Jag hade typ 4 gånger så mycket pengar än vad det "borde" vara. Jag kollade t o m kortet för att se så jag inte hade fått tag på någon annans kort som mot förmodan skulle ha samma pinkod som mig, den teorin sprack. Däremot sprack mitt bankkort för ett tag sen så jag måste in på banken å fixa nytt och då ska jag dubbel-checka mitt saldo för jag tror fortfarande inte riktigt det stämmer. Gör det det så ska jag fira me en eller två DVD-filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback