Fylleblogg (Hellraiser)

Å fy fan, utgång idag igen å de va inte en av mina bästa kvällar. Va väl helt ok tills en bartender (hon måste fan varit ute efter å sätta dit mig) frågade om nån ville ha en Hellraiser jag hakade på å de va mitt livs kanske största misstag, iaf mitt största krogmisstag. enligt länken så ska de va 15 ml vodka & 15 ml tabasco men alltså jag lovar i den 6:a shot som jag fick va fan två tredjedelar tabasco och resten vodka. Gissa om jag var wasted sen. Gick å spydde på toan in front of P-Å Skröder sen (typ halva modo va ute) efter de va jag hyffsat pigg förutom att tabascon brännde som fan i typ 1 ½ timme. Anyhoo sen vart Mickey D's och där fanns Per Svartvadet som senare när jag skulle från Donalds höll uppe dörren åt mig (vilken gentleman). Anyhoo nu är jag hemma med en erfarenhet rikare; drick akdrig Hellraiser.

Kommentarer
Postat av: rikeman

låter inte vidare trevligt det där inte :)

Postat av: Oscar the allmighty

Sopa! Tur att Svartvadet var där, annars vet man ju inte hur det skulle slutat..

2007-02-04 @ 17:31:51
Postat av: Jay

Jag var där, och jag kan intyga att jag försökte hindra de hela, men men ;) Även att Toan typ fick utrymmas :D

2007-02-05 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback