genrep x 2, orka main event

Ikväll ska jag på melodifestivalens genrep #1 och imorrn ska jag på melodifestivalens genrep #2. Why this sudden interest av detta överdrivna jippo? Well, som jag skrev tidigare så var vi på studiebesök igår och fick se hur allt gick till som, mäktigt mycket teknik, anyhoo under studiebesöket blev våran klass inbjuden till genrepet på lördag (300 spänn kostar dom biljetterna!) och va fan gratis e gott. Sen visade det sig att det skulle bli fest ikväll med några klasskamrater och då ingick genrepet ikväll. Man kunde vinna biljetter på nåt enkelt sätt i våran klass men det hade jag missat men som tur var fick jag biljett (som "bara" kostar 200 spänn) av en som inte skulle gå, som sagt gratis e gott. Nu blir det alttså genrep två dagar i rad (vet inte om jag kommer se mainevent på TV ens) och dessutom fest två dagar i rad. Imorrn är de avskedsfest för två gamla klasskompisar som ska till Jamaica, Peru och whatnot i ett gäng månader. Jag är bara aningens avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback