Inte bara schlager

Före och efter gårdagens genrep var det partaj (vilket innebar att jag kollade ett genrep salongsberusad och ett bakis) å de va la rätt skoj, förfesten började typ kl halv 4 på eftermiddagen å efterfesten va väl slut typ halv 4 på natten så de va nästan 12 timmars party. Några roliga incidenter: tydligen skojbråkade jag väldigt realistiskt med Oscar the allmighty (har inget minne av det), Elin ramlade när hon skulle dansa och ramlade sen likadant när hon skulle visa hur hon gjorde när ramlade, En kille som gick i ettan när jag gick i trean på gymnasiet kom ihåg mig som "bäst på skolan" på Fussbal (alltså bordsfotboll) he made my day totally, två killar som var 6 år äldre än mig börja snacka me mig på taskig engelska (vet inte om dom försökte låtsas vara engelsmän eller) efter att jag synade deras bluff börja dom snacka om att jag skulle fortsätta me min stil för dom diggade den sen drog dom, skumma typer de där.
Anyways nu är det snart fest igen hemma hos mig måste börja förbereda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback