Sista schlager inlägget på ett bra tag

Tänkte bara följa upp lite efter helgens schlager-deltävling här i övik. Dom fem låtar som det stod mellan till slut var dom fem jag trodde på också och som jag skrev tidigare så tyckte jag Sebastian hade bästa låten och mycket riktigt så gick han vidare till finalen. Att Måns gjorde honom sällskap var lite mer oväntat, trodde han kunde knipa en andra chansen-plats men inget mer. Men samtidigt så har ju massa folk ringt å röstat på honom i både Idol och Let's Dance så de va väl inte så konstigt ändå. Då var det ju egentligen mer överraskande att Magnus Karlsson (är det C eller K?) inte ens nådde andra chansen, hans låt var värd ett bättre schlager-öde.

Jaja nu blir det schlager-fritt ett tag framöver, känns som jag verkligen fått mer än tillräckligt under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback