The horsemen are drawing nearer (biljett fixad)

I've gone on and on about Metallica's konsert, jag vet, men det är ju inte alltid dom kommer hit till Sverige. Därför har jag redan fixat biffen. Jag har nämligen förhandsbokat ståplatsbiljett till Metallica på sthlm:s stadion den 12e juli. Men smakar det så kostar det. Fick betala ca 450 spänn mer än vad den skulle kostat i vanliga fall, men de är de värt för jag "är garanterad biljett till föreställningen!" som det i stod i min beställnings-bekräftelse. Och skulle man inte få tag på biljetter på måndag så får man punga ut ytterligare 500 eller mer för biljetter på blocket.se.
Så just nu har jag en lite konstig känsla jag har, jag har inte riktigt fattat än att jag har en biljett till konserten, de kom liksom lite hastigt å lustigt (mer lustigt än hastigt iofs) men medans jag smälter detta så fortsätter mitt Metallica-Maraton med:

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal
I'm your pain when you can't feel
Sad but true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback