tröttsam sjukdom (happy 1000)

Har varit sjuk i en vecka nu och jag börjar bli ganska less. Tänkte gå på skolan idag men då fick jag sån jävulsk hosta i natt så jag tyckte det verkade onödigt att göra saker värre idag.
In other news, försöker febrilt börja spela dataspel på riktigt igen, det var längesen jag spelade nåt spel ordentligt. Försökte först med spelen jag har utan resultat så nu laddar jag hem Star Wars: Knights of the Old Republic 2 och hoppas att det ska ge resultat. Speaking of which, håller på å se igenom hela Star Wars-sagan från början till slut. JAg har nu kommit till Episode 5: The Empire Strikes Back för övrigt den bästa i serien. Mina betyg på filmerna (skala 1-10) med Episode 1 först: 6, 7, 8, 9, 10, 9.
Utöver detta så har min far åkt till vm i åre för å checka läget så jag är ensam hemma hela veckan and I feel fine.

Oh and by the way, har precis kommit upp till 1000 unika besökare på bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback