Den perfekta fyllan

Igår var jag ut och jag tror jag uppnådde den "perfekta fyllan". Tillräckligt full för att inte bry sig om nåt och släppa lös men inte så full så jag inte visste vad jag gjorde. Dessutom var jag inget vidare bakis idag och jag kommer ihåg allt från igår. Kan det bli så mycket bättre. Vad hände då? Förförfest hos en klasskompis, vidare till förfest hos en skolkamrat och sen ut. Rätt mycket folk men inte för mycket och väldigt många jag kände, så det var prima. Sen vart det ultimate cheese mål på max som vanligt och jag hann även med att knäcka Oscar på Mario Kart på Max. Så det var en helt O K night out


Kommentarer
Postat av: Rikardelizabeth

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback