Halv-fylleblogg

Ja spiknykter e jag då rakt inte men jag är ju inte precis aspackad heller. Idag var nämligen bara en ända lång förfest till imorgon. Idag va de nya klassen som gällde och imorrn e de gamla klassen som gäller. Pappa kom å hämta på max ikväll iaf och han hade Beatles-skiva i bilen vilket gjorde att jag fick lite beatles-frossa, jag fick iaf lov å lyssna på I am the Walrus (en av dom bästa beatles-låtarna) och While my guitarr gently weeps (förmodligen den bästa beatles låten) när jag kom hem. Och som tur var så var denna dator som jag skrver detta på (med en del stavfel) igång vilket gjorde att jag kunde skriva detta inlägg (ja de va väl inte så nödvändigt egentligen) och jag kunde lyssna på The Gshosts Of Verona som e såååååå jävla bra. Anyhoo jag har hittat en lägenhet men mer om det imorrn eller på söndag eller nån gång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Oscar the allmighty

YES! keep up the good work! Bloggen blir sååå mycket intressantare med fylla & stavfel

2007-01-27 @ 10:40:01
Postat av: Johanna

Vad har du hittat för lägenhet då?

2007-01-27 @ 12:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback