Konsten att utnyttja tiden på bästa sätt

Ja det är en konst som inte jag behärskar iaf. Alttså här sitter man på en seriously big amount of spare time på vilken jag skulle kunnat spela ett antal NHL matcher, se minst en bara film, spela lite bas, fortsätta se genom Lost igen (ok det har jag hunnit med lite grann av) men nädå. Istället sitter jag typ en och en halv timme och, med hjälp av "shuffle"-funktionen på Winamp, försöker hitta en låt jag har lust att höra just den nanosekund som låten kommer upp. På slutet visste jag t o m vilken låt jag ville höra (Mars Volta - Take The Veil Cerpin Taxt) men jag orkade inte scrolla fram den så istället satt jag ett tag till å shufflade. Till slut stannad jag vid In Flames - Come Clarity och plötsöligt var klockan strax efter 2.
Har lyckats göra en bra grej idag iaf, nästan laddat hem NHL 07. Jag sa ju tidigare att jag inte behövde det spelet pga NHL 95 till SNES men efter att ha sett mål-, målvakts- och fighting-videos på Youtube och spelat lite NHL 06 så fick jag en jäkla lust att ladda hem senaste EA sports-hockey spelet.

Kommentarer
Postat av: Adam Sandler

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback