Det blir en lung helg tro de eller ej (fast man ska ju inte säga för mycket)

TGIF, fan va skönt med helg. Fick jobba över 5 minuter på Ica idag och jag trodde jag skulle dö så jobbigt var det. Först kom den som skulle byta av mig men hon öppnade istälelt en till kassa då ringde chefen nån annan som skulle byta av mig men hon bytte istället av nån annan, då rann det nästan över för mig. Men nu är jag iaf hemma och har en jobbfri helg framför mig. Fest? nä tänkte spara mig lite faktiskt å ta de lugnt för en gångs skull, det har bara hänt en helg (midsommarhelgen faktiskt) sedan början av maj. Man ska iofs aldrig ropa hej rätt som det är sitter man å spyr på nån parkbänk eller nåt men det skulle kännas skönt med en vit helg, eller ok de ligger några öl i kylen som inte skulle va fel att få i sig men nå fest blir det inte iaf.

Ps. 1 TGIF är ett amerikanskt uttryck som betyder Thank God It's Friday

Ps. 2 Glömm inte
håromröstningen, få röster i förhållande till besökare :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback