Metallica, Stockholm, 12/7 -07

Laddade hem konserten från stockholm för någon dag sen och fy satan vad bra det var. Jag sa tidigare att det var bästa gången jag sett dom men det var mycket bättre än så. Dom låter sannslöst tighta vilket hördes redan där och då. Nåt man inte hörde, eller inte tänkte på, när man va där var James röst och den var jag orolig för framförallt efter man hade hört Spanien-konserten från tidigare i sommar. Men jag blir väldigt positivt övveraskad när jag lyssnar på stockholms-spelningen, rösten håller i stort sett hela vägen. Visst det hörs att hans hals är rätt risig men rösten spricker väldigt sällan och han sätter t ex Ride The Lightning som haft stora problem med tidigare.
Det var en magisk kväll och det är kul att kunna uppleva den igen, nu gäller det bara att dom gör klart sitt album snart.

Kommentarer
Postat av: Maxhilde

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback